Objectius: Lateralitat i ambidextrisme, percepció espacial, domini i maneig de la pilota, bot estàtic, velocitat de reacció.

Temps recomanat: 5-6 min

Material: Cordes/línies, pilotes de bàsquet

Número de jugadors: 5-20

Metodologia: En aquest joc, tots els infants tindran una pilota i l’espai estarà dividit en tres zones paral·leles, clarament marcades. Les línies del camp ens poden ajudar a fer aquesta divisió. En cas de no tenir tres línies paral·leles juntes, farem servir els següents tres espais: la línia de mig camp, l’espai contigu dret i l’espai contigu esquerre. Cadascun d’aquests tres espais serà etiquetat amb “Terra”, “mar” o “cel”. Els alumnes hauran de tenir clara aquesta distinció de zones i, per això, es començarà fent unes partides de prova. L’entrenador o un dels jugadors, dirà un dels tres noms. Els alumnes, hauran de botar a l’espai demanat, sense moure els peus, els quals es trobaran un a cada costat de la línia. Aquest bot estàtic haurà de ser tens i amb la dreta o l’esquerra segons en el costat que estem botant. Els canvis d’un espai a un altre hauran de ser sense parar de botar, és a dir, hauran de fer canvis de mà. El joc finalitza quan només quedi un jugador sense eliminar, el qual serà proclamat el guanyador o guanyadora de la partida.

DIBUJO_TERRA_MAR_CEL

 

Comparteix!

Leave Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *